101 коментара

Започнах моя блог през месец ноември 2009 г. и той е on-line вече 5-ти месец. Скоро в него беше оставен 101-я коментар и реших да го отбележа с кратка обзорна статийка, в която да публикувам статистическите данните от самия блог.

За 5 месеца моя блог е посетен от 3 250 човека. Написал съм 23 (това е 24-та) публикации, които са предизвикали 101 коментара. Най-голямото ми посещение е 184 и е регистрирано на 5 март 2010 със статията Bakugan – маркетинг в действие !!!.

През ноември блога е посетен от 109 човека и всеки месец броя за моя голяма радост и гордост расте :). Декември посетителите вече са 354, януари 774 и за февруари са 1410 :). За този месец до момента 13.03.2010 са ригистрирани 603 посещения. Най-посетения ми месец показва, че средно на ден са влизали по 50 човека. За март средно на ден посещенията са 46, това означава, че малко изоставам спрямо най-добиря си месец, но има още половин месец да наваксам :).

Най-много посетители са дошли от facebook.com и svejo.net. Искам да блогодаря на хората, които поставиха линк към моя блог. Това са Тодор Христов, Деси Бошнакова , Василена Вълчанова, Александрина Колева. Ако съм пропуснал някой, моля да ме извини. Да се обади и ще го добавя.

Искам да благодаря на всички, които са коментирали в моя блог и да им кажа, че за мен е удоволствие да отговарям на вашите коментари и да общувам с вас. Честно казано не знам статистика от други блогове и не знам как се справям, но ми е приятно да виждам, че броя на посетителите расте и, че има коментари. Това за мен означава, че това което пиша е интересно и поне малко полезно. Аз лично на този етап съм доволен. Не съм си поставял цели за посещения, коментари или брой статии на месец. Опитвам се да пиша това, което ми харесва и ме интересува и съм много щастлив ако ви харесва и на вас, читатели.

Ха, сетих се нещо интересно. За 101 коментарa досега няма нито един гневен или обиден такъв. Това не го приемам, че винаги съм прав или нещо подобно, а че успявам да създам приятна и позитивна атмосфера в блога. Отворен съм за критика, но да е без обиди и гняв. Ако има такива коментари ще ги изтривам. Искам и да изкажа и специална благодарност на Поли Козарева, която остави първия коментар, благодаря ти Поли.

Още веднъж благодаря на всички за подкрепата и че четете моя блог. Ако някой има нещо да каже относно моя блог, предложение, критика и каквото реши, моля оставете коментар.

7 мнения за “101 коментара

  1. Rali Ralev

    bravo 4ovek ,radvam se na hora kato teb ,pozitivno misle6ti i nadyhani da realizirat me4tite si …vsi4ki drugi prosto mogat da 4upiat prysti i da cykat s usta …o6te vednyj bravo ….:)
    Вчера в 12:05 ·

  2. Всяко начало е трудно, изисква се желание и воля за успех… ти ги притежаваш и вярвам, че резултатите няма да закъснеят 🙂

    „Успешните хора в този свят са онези, които стават и търсят нужните им „обстоятелства“, а ако не могат да ги намерят, ги създават.“ – Джордж Бърнард Шоу

    Успех 🙂

  3. Чудесна новина! Пожелавам ти много, много читатели и професионални успехи! Включвам блога ти в блогрола на Маркетинг Буркан и дано да ти прехвърля и много интересни и умни коментатори 🙂

  4. Благодаря Поли за включването на моя блог в блогрола на Маркетинг Буркан. Буркана е специално място за мен и ми е много приятно, че и аз присъствам там.

    Благодаря и за пожеланията 🙂

Вашият коментар