Предлагам маркетинг консултации. Ако искате да печелите повече, да продавате повече, да сте по-известни, да популяризирате нов продукт/услуга или нов проект, аз мога да ви помогна.
Как мога да ви бъда полезен?
– разработване на маркетинг стратегии
– интернет маркетинг
– маркетинг програми за привличане на нови клиенти и превръщане на старите в лоялни
– позициониране на продукт/услуга и бранд стратегии
– маркетинг в социалните мрежи
– маркетинг проучвания
Основната цел на маркетинга е да продава повече, по-често и на колкото се може повече хора продуктите/услугите, които предлага определена компания.
Как става това?
На кратко маркетинга на всеки продукт/услуга е свързан с това да може да се разпространи идеята за него. Защото в крайна сметка всеки продукт/услуга е направен с определена идея и за да може да се стигне до продажба идеята трябва да достигне до правилните хора.
Моята философия за маркетинг се изразва най-точно чрез следните две идеи:
„Не е нужно да надхарчим конкурентите, а да ги надмислим“ – Марк Хюз.
За повече информация за моите маркетинг идеи, моля, следете блога ми.
За запитвания и връзка с мен:
ste_fan1914@mail.bg
0882 285 696
Моя профил в facebook.com
Моя профил в twitter.com
Моя профил в linkedin.com
Да превърнем думите в дела!
Привет Пламен,
Да и така може да се каже 🙂
По-скоро го анонсирах официално. До сега не го бях обявил, но реално извършвах консултации.
Твърде добре! 🙂
Здравей, търсейки материали за дипломната работа, която ми предстои да напиша на тема – Анализ на маркетинговата стратегия на фирма – попаднах на твоя блог.Бих желала да те помоля за помощ – можеш ли да ми препоръчаш добър учебник или интересен сайт от който да почерпя информация за маркетинговата стратегия.
Здравейте може ли да ми помогнете в попълването на тази анкета ?
1гр. Въпроси за информация относно служителя:
1) Каква позиция заемате в организацията? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2) От колко време сте на тази длъжност? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3) От колко време работите в организацията?. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
4) Каква роля Ви е предоставена в организацията по отношение на създаването и прилагането на управленски инструменти? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2гр. Въпроси, свързани с фирмата:
1) Каква е бизнес мисията на фирмата?
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2) Какви продукти/услуги предлага фирмата на своите клиенти?
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3) Кои основни знания допринасят за изпълнението на бизнес мисията и формирането на стойност ?
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ..
4) Коя област от знания е най-важна за Вашата организация?. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
5) Защо мислите така? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
6) Как тази област знания допринася за подобряване конкурентните предимства на фирмата?. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3гр. Въпроси за диференциращите способности на организацията:
1-ви етап: Оценете ролята на потенциалните възможности за създаване на конкуренти предимства (в проценти);
2-ри етап: Оценете ролята на всеки нематериален ресурс, вътре във всяка група възможности:
Функционални способности:
(вследствие на умения и опита) . . . . . . . . .% Културни способности (възможности на организацията) . . . . . . .%
%
– Ноу–хау на служителите . . . . . . . .
– Ноу–хау на доставчиците . . . . . . . .
– Ноу–хау на потребителите . . . . . . . .
– Ноу–хау на дистрибуторите . . . . . . . .
Общо: 100%
%
– Възприемане на качеството . . . . . . . .
– Способност за управление на промяната
. . . . . . . .
– Способност за иновации . . . . . . . .
– Способности за екипна работа . . . . . . . .
– Мениджърски стил . . . . . . . .
Общо: 100%
Позиционни способности
(основани на предишни постижения) . . . . . .% Регулаторни способности
(правно защитени ) . . . . . . . . .%
%
– База данни . . . . . . . .
– Репутация на продукта . . . . . . .
– Репутация на организацията . . . . . . .
– Мрежи . . . . . . . .
– Конфигурация на веригата
на стойността . . . . . . . .
– Установена дистрибуторска мрежа . . . . .
Общо: 100% %
– Търговски тайни . . . . . . . .
– Договори . . . . . . . .
– Лицензи . . . . . . . .
– Патенти . . . . . . . .
– Авторски права . . . . . . . .
– Търговски марки . . . . . . . .
– Регистриран дизайн . . . . . . . .
Общо: 100%
Обобщения и изводи:
Насоки: