Маркетинг консултации

Предлагам маркетинг консултации. Ако искате да печелите повече, да продавате повече, да сте по-известни, да популяризирате нов продукт/услуга или нов проект, аз мога да ви помогна.

Как мога да ви бъда полезен?

– разработване на маркетинг стратегии
– интернет маркетинг
– маркетинг програми за привличане на нови клиенти и превръщане на старите в лоялни
– позициониране на продукт/услуга и бранд стратегии
– маркетинг в социалните мрежи
– маркетинг проучвания

Основната цел на маркетинга е да продава повече, по-често и на колкото се може повече хора продуктите/услугите, които предлага определена компания.

Как става това?

На кратко маркетинга на всеки продукт/услуга е свързан с това да може да се разпространи идеята за него. Защото в крайна сметка всеки продукт/услуга е направен с определена идея и за да може да се стигне до продажба идеята трябва да достигне до правилните хора.

Моята философия за маркетинг се изразва най-точно чрез следните две идеи:

В маркетинга няма, няма…

„Не е нужно да надхарчим конкурентите, а да ги надмислим“ – Марк Хюз.

За повече информация за моите маркетинг идеи, моля, следете блога ми.

За запитвания и връзка с мен:
ste_fan1914@mail.bg
0882 285 696
Моя профил в facebook.com
Моя профил в twitter.com
Моя профил в linkedin.com

5 мнения за “Маркетинг консултации

  1. Привет Пламен,

    Да и така може да се каже 🙂

    По-скоро го анонсирах официално. До сега не го бях обявил, но реално извършвах консултации.

  2. Здравей, търсейки материали за дипломната работа, която ми предстои да напиша на тема – Анализ на маркетинговата стратегия на фирма – попаднах на твоя блог.Бих желала да те помоля за помощ – можеш ли да ми препоръчаш добър учебник или интересен сайт от който да почерпя информация за маркетинговата стратегия.

  3. Здравейте може ли да ми помогнете в попълването на тази анкета ?

    1гр. Въпроси за информация относно служителя:
    1) Каква позиция заемате в организацията? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    2) От колко време сте на тази длъжност? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    3) От колко време работите в организацията?. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    4) Каква роля Ви е предоставена в организацията по отношение на създаването и прилагането на управленски инструменти? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    2гр. Въпроси, свързани с фирмата:
    1) Каква е бизнес мисията на фирмата?
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    2) Какви продукти/услуги предлага фирмата на своите клиенти?
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    3) Кои основни знания допринасят за изпълнението на бизнес мисията и формирането на стойност ?
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ..
    4) Коя област от знания е най-важна за Вашата организация?. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    5) Защо мислите така? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    6) Как тази област знания допринася за подобряване конкурентните предимства на фирмата?. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    3гр. Въпроси за диференциращите способности на организацията:
    1-ви етап: Оценете ролята на потенциалните възможности за създаване на конкуренти предимства (в проценти);
    2-ри етап: Оценете ролята на всеки нематериален ресурс, вътре във всяка група възможности:
    Функционални способности:
    (вследствие на умения и опита) . . . . . . . . .% Културни способности (възможности на организацията) . . . . . . .%
    %
    – Ноу–хау на служителите . . . . . . . .
    – Ноу–хау на доставчиците . . . . . . . .
    – Ноу–хау на потребителите . . . . . . . .
    – Ноу–хау на дистрибуторите . . . . . . . .

    Общо: 100%
    %
    – Възприемане на качеството . . . . . . . .
    – Способност за управление на промяната
    . . . . . . . .
    – Способност за иновации . . . . . . . .
    – Способности за екипна работа . . . . . . . .
    – Мениджърски стил . . . . . . . .
    Общо: 100%
    Позиционни способности
    (основани на предишни постижения) . . . . . .% Регулаторни способности
    (правно защитени ) . . . . . . . . .%
    %
    – База данни . . . . . . . .
    – Репутация на продукта . . . . . . .
    – Репутация на организацията . . . . . . .
    – Мрежи . . . . . . . .
    – Конфигурация на веригата
    на стойността . . . . . . . .
    – Установена дистрибуторска мрежа . . . . .
    Общо: 100% %
    – Търговски тайни . . . . . . . .
    – Договори . . . . . . . .
    – Лицензи . . . . . . . .
    – Патенти . . . . . . . .
    – Авторски права . . . . . . . .
    – Търговски марки . . . . . . . .
    – Регистриран дизайн . . . . . . . .
    Общо: 100%

    Обобщения и изводи:

    Насоки:

Вашият коментар