Маркетинг наръчник за малки фирми


Здравейте на всички.

Това е първата ми публикация в моя блог по маркетинг. Реших да представя една според мен интересна е-книга, в която има и статия писана от мен.

Ето кратко представяне от хората, които реализираха тази идея:

Маркетинг наръчник за малки фирми е колекция от статии публикувани в блога marketingburkan в периода от декември 2008 до сега. В него ще намерите съвети и идеи за управление и маркетинг на нови или малки фирми, споделени от личния опит на авторите. Наръчникът е напълно безплатен. Всеки, който желае да блогне за него, е добре дошъл! Материалите са писани от двамата автори на Маркетинг буркан (Поли Козарова и Димитър Николов), както и от гост авторите Ивелина Атанасова, Миряна Александрова и Стефан Русев.

Ето линк за сваляне

Надявам се, че ще има нещо полезно за вaс или ще предизивка въпороси или коментари, които с удоволствие ще обсъдя с вас.

2 мнения за “Маркетинг наръчник за малки фирми

  1. Стефане, поздравявам те с излизането на блога! Чудесно е, че ставаме повече!

    Пожелавам ти все така смело да преследваш мечтите си и да намериш много приятели и привърженици!

  2. Благодаря ти Поли.

    Изненадах се, че си го открила, явно си проверила в google търсене за Наръчника и си ме открила:)

    И аз се радвам, че най-после се реших.
    Благодаря за пожеланията.

Вашият коментар