Видео от лекцията ми „В маркетинга Няма, няма..“

Видео от срещата със студентите в Стопанска Академия „Д.А. Ценов“ Свищов.

Това беше една много вдъхновяваща и приятна среща за мен. Много благодаря на момчетата и момичетата от Marketing Academy Club и на доц. д-р Тодор Кръстевич за поканата.

Запознах се много с млади и много надъхани млади хора, които имат огромно желание да се развиват и да работят в областа на маркетинга. Направиха ми страхотно впечатление близките отношения между студентите и преподавателите от катедра „Маркетинг“, която се ръководи от доц. д-р Тодор Кръстевич. Радвам се че има развитие в образованието, защото по мое време това нещо не съществуваше.

В лекцията споделям моя опит и моята философия за маркетинг. Няма да преразказвам ако ви е интересно изгледайте клипчетата. Идеята ми беше срещата да е вдъхновяваща. Надявам се да съм успял.

Вашият коментар

