Публична лекция с мен на тема: В маркетинга Няма, Няма..

Заповядайте на 7-ми май (понеделник) от 12:30 часа в аудитория 10 (Ректорат, ет. 3) на Стопанска академия „Д. А. Ценов“ – Свищов на публична лекция, която аз ще водя.

Срещата е органиизрана от Катедра „Маркетинг“ Стопанска академия „Д. А. Ценов“ и Marketing Academy Club. Лекцията е отворена за всички студенти и интересуващи се от маркетинг.

Специални благодарности към Десислава Кънчева и нейните колеги от Marketing Academy Club, които са основните виновници тази среща да се осъществи. Marketing Academy Club е създаден от студенти, изучаващи и интересуващи се от маркетинг. Той обединява както личностните, така и всички други чисто човешки различия около общи интереси. Клубът ще се стреми да докаже, че младите хора в България са будни, интелигентни и умеят да изразяват свободно и да защитават мнението си.

Темата на моята лекция е В маркетинга Няма, Няма..

Аз си представям срещата да е по-отворена и да не е като академична лекция. А да е един разказ от моя страна за маркетинга и да споделя моя опит. Искам да бъде вдъхновяваща среща за всички, а не съвети кое как да правите и да се отекчат всички. Искам да има по-близка връзка и да няма бариера, вижте аз колко знам и как сега ще ви науча. Ще се радвам да мога поне малко да ви вдъхновя. Искам с обикновенни, а не с високопарни думи да обясна какво е маркетинг и какво се очаква от нас да правим като специалисти по маркетинг. Без заблуди и залъгвания. Просто маркетинг. Но вдъхновяващ маркетинг, защото маркетинга е много вдъхновяваща професия.

Ще бъде интересно и ще се радвам да се видим на 7 май.

15 thoughts on “Публична лекция с мен на тема: В маркетинга Няма, Няма..

  1. Стефане батко, виж направи запис после да гледам и аз … някак да дойда на лекцията, живея в Испания. И аз с маркетинг си имам работа 🙂 Много ще съм благодарен!!! Успех

  2. Ще питам организаторите. Ще е интересно да има видео.

    Би ли споделил малко инфо за работата си в Испания, щом е свързана с маркетинга?

  3. От известно време съм в екипа на една компания, която прави network marketing – INT 4Life! Имат каталог с продукти и подготвят кадри, за развитие на дистрибуторска мрежа без класическата реклама ( флаери, ТВ спотове, радио, преса и тнт). От друга страна работя и като мениджър на Marketing directo – дистрибуция на рекламни флаери и каталози. Целта е да се постви флаера или каталога под носа на клиента, и дори той да не иска, да прочете написаното докато го мачка или изхвърля. По-чистачките на автомобилите, по- вратите на всеки вход на блок, по-пощенските кутии, по-седалките на мотопедите, раздаване на ръка на входовете на метрото и тнт.

  4. Нямаме търпение да се запознаем с Вас и да чуем какво сте ни подготвил! От собствен опит знам, че хората от практиката (особено в маркетинга) разказват увлекателно и наистина казват много важни неща. Убеден съм, че визитата Ви ще е супер интересна и полезна, а тези, които няма да присъстват, може само да съжаляват за пропуска!

    1. Привет Йонко,

      Благодаря за посрещането. Радвам се, че се запознахме.
      Дано, днес вече след срещата да си все така положително настроен.

      1. Разбира се! Лекцията беше страхотна! Въобще целият ден бе супер динамичен и направо не усетих как се изниза. Аз също се радвам, че се запознахме и се надявам да не прекъсваме комуникацията помежду си!

  5. Стефчо направи запис, да гледаме и ние от далечна Америка, ще е интересно, да се надяваме за истинските лекции които ще водиш във Винс -а да присъствам лично. 🙂
    Успех Боец!!!

    1. Привет боец,

      Радвам се, че се включи 🙂 с коментар. Благодаря.

      Има видео и доста снимки. До ден два момчетата и момичетат ще ми ги пратят и ще ги публикувам.

      За мен ще е удоволствие да имам подобна възможност. Честно ще ти споделя, че си мисля за това и си мечтая да имам подобна възможност. Дано само да привлека вниманието на преподавателите и студентите от Винса.

  6. Здравейте, днес бях на лекцията и найстина това което казахте ме накара да се замисля 🙂 Има много начини по които би могло да се прави маркетинг, а също и много продукти които биха могли да бъдат негов обект. Защо не един такъв продукт да не е всъщност града в който съм родена и израснала (Етрополе)… Но както и да е, това е идея която се зароди в мен днес и бих могла да я развия в бъдеще. Пиша ви тук защото има един въпрос, който не се сетих да задам, но сега мога да ви попитам: Използвате ли някакъв вид софтуер когато правите проучвания? Нещо от рода на SPSS или SAS. Или въобще правите ли проучвания в работата си?

  7. Привет Антония,

    Радвам се, чи е харесала лекцията.
    Аз също съм си мислел какво би станалоа ко всеки град има специалсти по маркетинг. Дори съм имам статитя по темата: https://stefanrusev.wordpress.com/2011/10/21/city_marketing/

    Правя проучвания, като използвам интерент, блог и социални мрежи да попитам хората, които ни следят за определени въпроси и анкети. Но не използвам програми от рода на SPSS.

  8. Здравейте 🙂
    аз също бях на лекцията и наистина беше много интересно, забавно и полезно. Мисля, че всички присъстващи имахме нужда от нещо такова – среща с човечен специалист по маркетинг, който говори със страст, увлечение и най-важното на „нашия“ език. Аз лично видях маркетинга по много по-различен, достъпен и още по-интересен начин 🙂

    1. Привет Анастасия,

      Много благодаря за топлите думи.

      Тази среща е много вдъхновяваща и за мен.

      Човек трябва да бъде честен с себе си, хората с които работи и клиентите за които работи. Това е един от най-важните маркетинг подходи, който винаги е успешен 🙂

Вашият коментар

