Какво е състоянието на маркетинг бранша в България? №2

Измина една година от първото проучване за състоянието на маркетинг бранша, което проведох в моя блог през април 2011 г и целта на което беще да събера данни за профилът на българския маркетьор. Годината се изтърколи и дойде време за второто проучване. Да видим как са се променили нещата или дали въобще има развиите в сектора.

Ето линк към проучването.

Искам да поясня, че това проучване не е поръчано от някоя агенция, идята не е комерсиална и аз няма да спечеля нищо. Проучването е без лични данни за по-голямо спокойствие и резултатите ще са достъпни за всеки, който се интересува от тях. Надявам се повече колеги да се включат за да се съберат повече мнения и да изградим “профила” на българския специалист по маркетнг. В началото на месец май ще публикувам в отделен пост резултатите и всеки ще може да ги види и използва според желанията си.

Ето резултатите от първото проучване, ако сте ги пропуснали или за да си ги припомните.

Ако има колеги блогъри, които решат да споделят инфото за това проучване в своите блогове и да ударят едно рамо са напълно свободни да го направят. Ще се радвам да има такива и лично ще им благодаря 😉 : ). Лично на мен ми е много интересно и любопитно как се разивва маркетинг гилдията в България и въобще що за птица е българския маркетьор.

Включете се колеги! Ще бъде от полза за всички нас. Очаквам ви.

Advertisements

2 thoughts on “Какво е състоянието на маркетинг бранша в България? №2

  1. Здравей, Стефко. Много се радвам, че си запонал новата инициатива. Ние от SocialEvo също започнахме една, която по-скоро се стреми да разбере какъв е профила на нашия читател, но все пак читателя на SocialEvo е предимно българския маркетьор, така че мисля, че може да обединим данните на края на проучванията 😉

  2. благодаря Евгени,

    Аз се включих във вашата анкета. С най-голямо удоволствие ще обединим резултатите.

    Не искам да изглежда с много претенции, надявам с с времето такива анкети и проучвания да станат по-чести и да са достъпни дакива данни за българския пазар. Защото на запад постонно има такива резултати, които са много полезни, а тук няма. Вярно те се правят от сериозни агенции, но и с нашите блогове и платформи може да се събере доста информация за нещата, които се случват тук у нас.

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s