Pinterest.com – още една стрела в маркетинг колчана

Успехът в маркетинг битката зависи много от въоръжението, с което разполагаме. Ето още една идея как да го обогатим.

Едно от нещата, които съм разбрал чрез опита в работата си, е че експериментите и търсенето на нови възможности за маркетинг винаги ни се отплащат. Няма как, не може да се стои на стари лаври, защото всичко се променя и ако не сме в крак с новите неща много бързо може да останем извън играта в нашия бранш.

Едно от основните предимства да търсим нови начини за маркетинг, е че поне в началото те няма да са популярни сред конкурентите ни и така по-лесно ще се отличим от тях и отново ще сме една крачка пред тях, а и ще бъдем по-близо до своите клиенти. А едни от най-желаните клиенти са новаторите- тези които винаги са отворени да опитат нещо ново – могат да бъдат спечелени само ако сме на „ти“ с новостите.

Pinterest.com е още една стрела, която можем да добавим към нашия маркетинг колчан. Pinterest е социална мрежа за споделяне на снимки, които сме открили в нета и можем да ги организираме по различни теми- дъски (вoards) и винаги да имаме достъп до тях без да ги запазваме някъде на компа си. Социалният елемент, е че те могат да се разглеждат, коментират, харесват и споделят (repin-ват, добавят към двоите дъски) от други хора, които имат същите интереси като нас и така да изграждаме приятелски кръгове и общности.

При регистрация има инструкции как се инсталира бутан „Pin it“, който се поставя в Bookmarks toolbar-а (лесно е). И когато попаднем на яка снимка, която ни харесва някъде из нета цъкаме на бутона и я pin-ваме (забождаме) в дъска с подобни снимки. В момента регистрацията не е свободна, чака се одобрение. По-лесният и бърз начин е чрез покана от приятел, който вече е регистирран. Аз получих поката от Христо Стоянов. Ако някой иска мога да му пратя поката.

Според различни чуждестранни изследвания интереса и регистрираните в Pinterest.com растат лавинообразно и все повече специалисти предвиждат голямо маркетинг бъдеще на този инструмент.

Как да го използваме?

Всяка снимка, която забодем в дъската си е линк към сайта, от който сме я взели. В това се крие целия маркетинг ефект на сайта. Няма значение какъв продукт продавате: дрехи, обувки, мебели, картини, бижута, декорации, осветителни тела, плочки, дори и ако имате зеведение или магазин, или сте художник, дизайнер, фотограф и т.н. направете си дъска със снимки на вашите продукти или вашата работа. Започнете да се свързвате с хора с подобни интереси, харесвайте и коментирайте подобни снимки, изградете общност около вашите продукти и дъски. Това са вашите потенциални целеви клиенти, защото те се интересуват от вашата работа, харесват, коментират и споделят тези снимки. Следете ги.

Задължително е да имате профили в facebook.com и twitter.com, защото сайта дава възможност за споделяте всичко, което правите в двете най-големи социални мрежи и така още веднъж хората да забележат работата ви. Какво по-хубаво от това. Така се получава преливане на линкове от Pinterest.com към facebook и twitter и на края и към вашия сайт. Най-якото нещо е че всяка снимка която „мушнем“ в нашата дъска е реален линк към сайта ни, и всеки който я хареса и се интересува от допълнителна информация може да цъкне на снимкта и да отиде в нашия сайт. Всяка снимка има възможност за описание и така може да давате допълнителна информация за нея.

Имате възможност да добавите и кратко инфо кой сте и с какво се занимавате. Може да Pit-вате дори и видео. Има сектор Gifts и може да търсите продукт с цена от 1 до над 500 долара. Има Follow бутони за сайта, pin бутон, който е еквивалент на харесването във facebok.com. Може да следите блога им за да сте наясно с нововъведенията, кито правят. Има приложение за IPhone – вървиш си, харсваш си нещо, снимаш го и го pin-ваш в Pinterest.com.

Единственото, което ни е необохдимо са хубави снимки на продуктите, които продаваме. Така,че грабвайте фотоапаратите или IPhone и към Pinterest.com.

Advertisements

7 thoughts on “Pinterest.com – още една стрела в маркетинг колчана

  1. Все пак доста добро попадение си е Pinterest. На мен не ми се искаше да се включвам в поредната социална мрежа, но си заслужава. Дано се развие подобаващо. Има хляб 🙂

  2. И на мен ми идват малко в повече да ги следя и захранвам с инфо, но тази е доста по-различна. Аз също мисля като теб, че има хляб и трябва да помелим и да видим какво ще се получи.

    1. Привет Лазарина,

      Тази е лека за следене и много приятно. Може би в това се крие големия интерес към нея.

      Ше следим как ще се разивят нещата..

  3. Accidental effectsPfizer researchers discovered farmacia on line’s effects by accident. farmacia on line can cause side effects like depression, fainting and chest pain. In 2002, a man will experience an erection lasting five hours, 47 minutes of run time from full to automatic shutdown – certainly not enough to move the bills to the floor. They may spend hundreds of dollars.

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s