Днес моят блог става на две години

Точно преди две години на 09.11.2009 година започнах моя блог по маркетинг. Днес с голяма гордост и удоволствие отбелязвам това постижение. Блогът продължава да ме вдъхновява и да ми е страст както и когато започнах. Аз по принцип съм влюбен в блоговете и обожавам възможноста, която те дават на всеки да каже на света кой е, какво прави, с какво се занимава, какво харесва, да популяризира идеите си, да намери приятели, партньори и съмишленици за да осъществи мечтите си.

Ползвам моя блог за да популяризирам идите си и да кажа кой съм и за какво се боря :).

Искам да благодаря на всички, които следите, четете и коментиране в този блог. Без вас той нямаше да просъществува. Благодаря ви, че ви има и че ме зареждате с вдъхновение да продължа напред.

Иска ми се да пиша по-често, вдъхновение и теми не ми липсват, но за съжаление времето и силите не ми достигат. Обичам в такива моменти да се сещам за Достоевски, който е казал, че човек мисли най-добре когато е притиснат до стената.

Реших по случай годишнината на блога ми да ви дам възможност да ме опознаете по-добре. Ако има въпроси, които сте искали да ми зададете, сега може за го направите. Няма значение какви са въпросите, лични, професионални или нещо друго, ще ви отговоря откровенно. Питайте каквото ви е интересно и каквото ви е на душа.

Ако имате желание да споделите мнението си за блога, какво искате да четете, какво не ви харесва за да го променя или други предложения и критики, дайвай те.

Читателю на моя блог, каня те да поседнеш до мен (виждаш, местата до мен са свободни) и да ме питаш каквото си искаш или просто да си поговорим за да се опознаем по-добре. Обещавам, че ще ти отговоря.

Очаквайте скоро една много приятна изненада, по която работим няколко колега. Ама, повече инфо като е готово всичко.

12 thoughts on “Днес моят блог става на две години

  1. Честит Рожден Ден на блога, Стефане!
    Дългоблогване и още много радости да носи. 🙂

    А по повод поканата … с удоволствие ще ти задам два въпроса:
    – Кои са твоите любими социални мрежи и защо?
    – И имаш ли хоби?

    Весел празник и НАЗДРАВЕ! 🙂

    1. Благодаря Адриана за пожеланията,

      Ползвам facebook, twitter, G+ и linkedin. Най-харесвам facebook въпреки многото проблеми, за които го обвиняват. Основната причина, е че тази мрежа има най-голяма популярност и ми дава възможност да разпространя идеите си до най-много хора. Все си обещавам да съм по-активен и в другите, но за сега FB е печели основното ми внимание и усилия.

      В момента не ми остава време за хоби. Имам две малки деца и когато с жена ми ги приспим и ушетаме съм почти без сили. Блогът ми е и хоби и професионална инвестиция. Обичам футбола, дълги години тренирах футбол, но поради една сериозна контузия и различни причини трябваше да се откажа. Луд ЛЕВСКАР съм, трето поколение верен на сините. Моя син, макар и на 3 г и той е левскар. Тъй де, аз имам СИН, нямам червен или жълт :).

      Обичам да чета, но напоследък само професионална литература. Обичам астрономията, като малък с брат ми имахме телескоп и ми е мечта да се занимавам любителски. Преди казармата се занимавах с айкидо, но след това се ожених (как само звучи, но не е лошо :)), дечица и не ми остава време.

      Все си обещавам да отделям повече време за мене си, но като поодраснат шайките 🙂

  2. Честит Рожден ден на блога и от мен!

    На мен ми е приятно да пиша тук, да споря и май много често не съм съвсем съгласна, не е нарочно, просто друго мнение 🙂

    Няма да питам нищо, всеки сам разкрива толкова от себе си, колкото има нужда. Интересно ми е да чета. Но, с удоволствие бих седнала на стола от ляво 🙂

    1. Благодаря Юлия,

      В спора се ражда истината. И на мен ми е приятно да чуя друго мнение, защото така човек доразвива идеите и знанията си.

      Ще се радвам да спорим и за напред :).

    1. Тази снимка е от Венеция на архитектурното биенале миналата година.

      Още от студент си мечтая да правя маркетинг на футболен клуб Левски.

      От доста време се каня да пиша за маркетинг в областта на футбола. Лично според мен това е една от многото сериозни причини за проблемите в родния футбол. Все казват футболните шефове каго загубят в евротурнирите, че противника имал 10 по-голям бюджет от нашия. Ами ще имат, като имат маркетинг отдел, който продава и печели за клуба. Няма друг бизнес, в който феновете да са верни до гроб и да са готови да дадът и последните си пари за да гледат любимия отбор. До толкова са верни, че са готови да защитават отбора си с бой.

      Продължавам да поддържам тази си мечта жива…..Даже скоро с един колега от работата му говорих за тази си мечта и той ми даде една идея. Каза ми, защо не напишеш една маркетин стратегия и какво би направил ако те наемат в Левски и им я изпратиш, пък може и да ти се обадят. Мислил съм си го….

  3. Здравейте 🙂
    Честит Рожден Ден на блога Ви. Аз съм от тези, които четат и обикновенно не коментират, но сега не мога да се сдържа да не Ви поздравя.
    Скоро открих този блог и той е един от най-любимите ми, вероятно заради маркетинга към който имам голям интерес, макар и любителски. Харесва ми как пишете, с удоволствие Ви чета!

  4. Привет г-жо/це Славейкова,

    Много ми е приятно чуя,че харесвате блога.

    Благодаря за поздравленеята.

    Ще се радвам да общуваме по различни теми.

Вашият коментар

