Членувате ли в Българска Асоциация по Маркетинг?

От 2003 съществува Българска Асоциация по Маркетинг и ми е интересно дали членувате в нея.

Често казано не разбирам от сайта им каква е ползата за мен и въобще за бранша съществуването на подобна асоцияция. Да, има старница с цели, предмет на дейност, средства за постигане на целите, но пак не ми става ясно.

Последната пубикация е от 2007 г за лекцията на Филип Котлър у нас и от тогава 4 години нищо не е публикувано. 2003, 2004 и 2005 са организирали награди на БАМ, но са спрели. А от тогава толкова много неща се случиха в бранша, които не като, че ли не са станали известни на Асоциацията…..

Та, така де въпроса ми е Членувате ли в Българска Асоциация по Маркетинг?
Ако някой има повече инфо за самата асоциация какво става с нея, как работи, дали въобще съществува и т.н ще ми е интересно.

А какво мислите за смисъла от подобна асоциация, каква трябва да е целта, какво трябва да върши и как да го върши?

10 thoughts on “Членувате ли в Българска Асоциация по Маркетинг?

  1. Аз лично не членувам. В сайта и дейността й малко неща могат да ме запалят и мотивират да отделя от времето и средствата си. Познавам и супер много супер качествени професионалисти извън тази асоциация. Притеснява ме и това, че от години тя се ръководи от едни и същи хора, както и повечето от професионалните или браншовите асоциации у нас.

  2. Аз също не съм член и определено няма да стана при сегашното състояние на асоциацията.

    Много думи има в сайта и нищо конкретно и ясно. Сигурно са имали добри идеи и намерения, но с времето всичко е останало в застой и нищо не излиза от тази организация. Мисля си да им напиша един майл и да ги питам дали функционират и какво се случва с тях? Пък да видим какво ще ми отговорят.

    Аз съм за за подобни асоциации, но са ми много неясни..

Вашият коментар

