Оуен Харгрийвс и youtube

Често говорим какви възможности за маркетинг и за разпространение на идеи предлагат социалните мрежи за споделяне на видео. Ето един реален пример как Оун Харгрийвс използва youtube.com

Първо да разкажа накратко кой е Оуен Харгрийвс ако не сте футболен фен. Той е английски футболист, но е роден е в Калгари, Канада. Започва в местния Калгари Футлайнс, но на 16 г. се присъединява към юношите на Байерн Мюнхен. Пробива в мъжкия отбор през 2000 и то в годината, в която Байерн печели Шампионскага лига. През 2007 преминава в Манчестър Юнайтед за 17 милиона евро. За национални отбор на Англия има 42 мача, играл е на две Световни първенства и едно Европейско.

До преминаването му в Манчестър кариерата му е повече от страхотна и всички му предричат страхотни мачове, титли и много слава…Но скоро след като става част от Манчо Юнака ( 🙂 ) получава контузия в коляното, което така и не успява да излекува напълно. За 4 г изиграва само 27 мача и претърпява няколко операции. И така през 2011 г. Манчестър прекратява договора му с клуба. Повече за Оуен Харгрийвс може да научите от bg.wikipedia.org.

И така една от големите звезди на Англия остава без отбор и специалистите предричат, че това е края на кариерата му. Но явно Харгрийвс не иска да се откаже. Проблемът при него не е в качествата му, защото всички знаят, че е страхотен футболист, а в здравословното му състояние. Предизвикателството пред него е да убеди мениджърите, че е здрав и е излекувал коляното си. Ето какво е направил той.

Започва да снима клипчета как тренира и да ги качва в youtube.com. На тях се вижда как натоварва коляното си и че всичко е наред с него. До сега е публикувал 23 клипа с доста различни по вид и натоварвания тренировки. Някои от тях са гледани над 300 000 пъти.

Резултатът не закъснява и вече двама треньоори са проявили интерес към Оуен Харгрийвс. Става въпрос за Свен Йоран Ериксон, който е треньор на Лестър (между другото там играе българина Александър Тунчев) и Рой Ходжсън от Уест Бромич.

Никой не може да каже как ще се развият нещата, дали ще подпише договор и дали коляното му ще издържи, но определено е успял да привлече вниманието към себе си. Което не е никак лесно, защото от доста време той не е интересен за медиите и мениджърите и бързо беше забравен. И в този момент без лобиране на футболните агенти е много трудно да заинтересуваш който и да е отбор. Въпреки всичко Оуен Харгрийвс не се отказва и използва новаторски подход, в резултат на което отново се говори за него.

Това е още един пример, че социалните мрежи са невероятно силно оръжие за разпространение на идеи стига да има какво да кажеш или покажеш. Така, че не чакайте да съберете огромен бюджет за реклами, които да завъртите по националните телевизи за да покажете на своите клиенти какво можете.

Използвайне youtube.com и мислете различно.

Eто и едно от клипчетата:

Останалите може да гледате тук.

Advertisements

4 thoughts on “Оуен Харгрийвс и youtube

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s