Eдно различно интервю с мен

Преди няколко месеца чрез facebook с мен се свърза един човек, който много ме изненада с това, което ми каза. Казва се Христо Христов и е писател, а и много интересен човек. Христо ми каза, че аз съм го вдъхновил да започне да води свой блог. Той ме помоли за едно различно интервю.

В първия момент се изненадах и се притесних, но после ми стана много приятно, че съм го вдъхновил. Блогването е понякога като да вървиш срещу течението и да вярваш, че можеш да промениш света въпреки всичко и въпреки всички. Много хора се чудят, защо тези луди хора пишат без никой да им плаща и какъв е смисъла да споделят своето знание и умение. Сложно е за обяснение, а и ще ми отнеме много време. Ще използвам думите от една песен на Камен Воденичаров, защото те кратко и ясно изразяват смисъла за мен от блогването:

„Няма, няма да вървя с наведена глава,
ще намеря смисъл да остана,
Няма, няма да вървя с наведена глава,
нали сам тук – не сам избягал…“

Повярвайте ми блоговете могат да променят света или поне вашия. Направете го и ще разберете как.

Ето малко инфо за Христо. Той е от град Лясковец и започва да пише на единадесет годишна възраст. Ето какво казва за себе си: „Тогава за първи път чух вътрешния си глас, който ми каза, че ако искам да изглеждам „като останалите“ да си мълча. И аз си мълчах, но записвах всичко и така разговарях със себе си. Странно, но факт! Какво разбирах аз от писане тогава? Но драсках всичко“. От сайта му може да си свалите някои негови книги и да научите повече за него.

Блога му е floransmedia.blogspot.com и той казва, че е блог за неформалния договор с вътрешния ми глас.

Ето и линк към цялото интервю.

Благодаря ти Ицо за хубавите думи и приятелството.

17 thoughts on “Eдно различно интервю с мен

  1. Ицо,няма за какво.

    Ти си изключително деен и различен човек, и зареждаш хората около теб със воля да преследват мечтите си. И аз ти благодаря.

  2. Чудесно е интервюто, браво! Защо се притесняваш когато вдъхновяваш другите да блогват и да следват твоя пример? Аз пък страшно се гордея заради това, че Маркетинг Буркан стана вдъхновение за много мои колеги да започнат да правят своите маркетинг блогове, станали дори по-хубави от него! Успехи и целувки на самурая!

  3. Благодаря Поли,

    Аз също съм много горд от това, че наистина моя блог е повлияял на друг човек, но просто още не мога да повярвам, че съм вдъхновил Христо. Това е огромно доказателство за мен, че наситина се справям добре, но не съм свикнал да ме хвалят…, надявам се с времето да се посвикна 🙂

    А Маркетинг Буркан е и мой вдъхновител.

  4. Супер Стефак 🙂 Наистина блогът е нещо добро и хората, които си къткат всичко и си мишкареят в дупчиците, за да не се окаже, че някой някак им е откраднал „гениалната“ идея или е разбрал как правят ТОВА или ОНОВА, трябва да разберат, че живеем в ера на споделяне и това само ни помага. Радвам се, че съм част от блогърите по маркетинг в България и се надявам все повече хора да започнат да стават наши приятели!!!

  5. Стефан, харесва ми начина по който мислиш и разказваш! Темите в твоя блог са предизвикателство за всички които се интересуват от art, design & communications а ти отваряш пространство за възгледи, тенденции и перцепции.
    Сещам се за един много известен художник от Попово – Румен Михов – popa , art group DUPINI – В.Т, незнам дали имаш удоволствието да общуваш с него. Поздравявам и левскарите в маркетинга и PR.

  6. Чудесно интервю! Изчетох го с голям интерес и искам да се присъединя към поздравленията за цитата от песента- няколко думи, в които наситина е събран смисълът!

    Дано повече хора намерят смисъл да останат!

Вашият коментар

