Предай нататък

Стартирам идеята си за полета на една вдъхновяваща книта. Книгата се казва „Лидерът, който нямаше титла“ и автор е Робин Шарма. Първият печеливш, с който ще стартира предаването нататък е ясен. Вижте кой е той.

В статията, с която отбелязах порасването на моя блог обявих идеята си да дам книгата „Лидерът, който нямаше титла“ на някой, който желае да я прочете и след като я прочете, той да я предаде на друг желаещ, той на друг и така нататък и така нататък…….

За да участвате беше достатъчно да напишете един коментар под тази статия. Идеята ми е да проследя „полета“ на тази страхотна книга за една година и през какви хора тя преминава, колко са те и как им е повлияла. Ще направя публикация за тази идея, в която ще пускам актуална информация за движението на книгата. Ще помоля участниците да споделят с какво се занимават и нешо повече за себе си.

С коментари се включиха 18 човека. И печелившият е коментар №14 (моите коментари, като отговор не ги броя). Това е инж. Евгени Йорданов.

Аз ще се свържа с него и ще го помоля за адрес, на който да му изпратя книгата. Ще се радвам той да продължи идеята и след като прочете книгата да я предаде на друг човек…..Надявам се, че ще му хареса книгата и тя да промени живота му към по-добро.

Ще помоля ако Евгени приеме да се включи в инициативата след като прочете книгата да отговори на няколко въпроса: кой е, с какво се занимава, харесала ли му е книгата, на кого ще я предаде и други. За сега ще ви кажа, че има блог за SEO оптимизация, SEM, SMO и онлайн маркетинг.

Това е началото и дано се развие идеята и тази страхотно вдъхновяваща книга достигне до повече хора. Любопитно ми е за една година колко хора ще прочетат книгата и какви ще са техните впечатления от нея. Също ми е интересно как дали този ще малък блогърски експеримент на споделяне на знанията може да се СЛУЧИ У НАС. Аз вярвам, че отговора е ДА.

Благодаря на всички, които се включиха.

17 thoughts on “Предай нататък

  1. Благодаря Майк,

    Евгени ми върна светкавичен отговор и прие идеята с голям ентусиазъм. За мен ще е голямо удоволствие ако се включиш и ти. След като Евгени прочете книгата той има пълна свобода и оставям на него да реши как и на кого да я предаде и по какъв начин да стане това.

  2. Пропуснах да кажа как избрах победителя.

    Помолих мой колега да избере едно число от 1 до 18, без предварително да му обяснявам каква ми е идеята. Той посочи 14 и коментара под този номер беше на Евгени.

  3. Благодаря. Дано се развие идеята. Днес ще изпратя книгата и ще следя какво се случва.

    Използвам възможността и от тук да ти чеситя втория рожден ден на Маркетинг Буркана

  4. Стефане, чак сега разбрах за поканата. Нямам идея как съм я пропуснал 🙂 . Благодаря все пак, по-добре късно отколкото никога :).

    P.S. Казвам се Анастас, не Атанас ( няма проблем честа грешка ).

    1. Анастас, много съжалява и искам да се извиня за грешката си.

      Винаги е по-добре късно отколкото никога. Ще очаква с интерес твоето мнение по въпроса.

  5. Ами можеш да предложиш на печелившия да я пусне после между другите коментирали 🙂 така със сигурност някога и аз ще се уредя :)! Шегувам се разбира се идеята та е чудесна!

  6. Наистина страхотна инициатива, много ми хареса:) За книгата съм чела в блога и нюзлетърите на Робин Шарма, много ми допаднаха изведените принципи и съм сигурна, че съдържанието е вдъхновяващо:) Проследяването на нейното възприемане и въздействие ще бъде ценно!

  7. Привет Радост,

    Тази книгата мен много ме вдъхнови и честно казано не ми се искаше да я подаря :), но после си казах, че ако ще очаквам хората да предадат определена книга на друг тя трябва също да ги вдъхнови. Затова избрах точно книгата „Лидерът, който нямаше титла“, която е една от специалните за мен. Често чуваме оправдания аз съм само служител и нищо не зависи от мен, тази книга е доказателство, че всичко зависи от нас.

    Очаквам Евгени да продължи идеята и да каже как му е повлияла..

Вашият коментар

