Блога хората сбира!!!

Искам да изразя благодарността си към тези мои приятели, които са сложили линк към моя блог. Не са много (надявам се за сега :)), но им благодаря от сърце, защото блоговете им са наистина интересни и се радвам, че присъствам в тях.

Благодаря ВИ, Приятели!

Ето това са блоговете, които са сложили линк към моя блог.

Васи ли?! – Маркетинг, ПР, фотография и всичко останало
Деси Бошнакова – Блогът на Деси Бошнакова, за по-добрата страна на нещата
Маркетнг Буркан – Блог за маркетинг, мениджмънт и реклама от Поли Козарова и Димитър Николов
E-Marketing Blog – Маркетинг новинки и Интернет маркетинг
NovaVizia – Мениджмънт, бизнес, маркетинг, човешки ресурси
Thesown – Блога на Венцислав Сотиров
Аlmapr – Блога на агенция за маркетинг и PR
THE MARKETINGBLOG – Блога за маркетинг на Калин Димитров
Bezlekarstva.bg – Здраве без лекарства

Благодaрение на блога, който започнах да водя и преди това чрез коментари по други блогове открих много нови приятели и мога да продължа известната реклама на Шуменско по нов начин: Блога хората сбира!!! Наистина е така. Наздраве приятели. И от мен да занете, ако още не го занете: Който пие бира не умира 🙂 🙂 🙂 🙂 :).

Все повече стават блоговете, които харесвам и следя и реших да направя отделна страница, в която да ги публикувам. На нея ще откриете линкове на блогове, които харесвам, смятам ги за готини и интересни. Ако откриете своя блог, не се чувствайте задължени да ми върнете линка, но ако го направите ще съм щастлив и благодарен :).

Тези, които са сложили линк към моя блог също ще ги добавям към този списък. Ако харесвате блога ми и сложите линк към него, непременно ми се обадете (просто оставете коментар тук) за да ви върна линка. А ако съм пропуснал някой, нека да ми пише и ще сложа негов линк.

Периодично ще добавям интересни и нови блогове, които откривам към този списък.

8 thoughts on “Блога хората сбира!!!

  1. Благодаря Майк,

    Вчера късно вечерта (2 през ноща) написъх този пост и като изключих компа се сетих, че съм пропуснал да те добавя.

    Вече те добавих :).

  2. Аз нямам гузна съвест – забелязах блога още преди да го пуснеш, май 🙂

    Радвам се на развитието му – чудесен повод за наздраве, особено в навечерието на четири празнични дни!

  3. Да, така е Поли, още не бях пуснал нито един линк и ти остави първия коментар.

    Това много ме зарадва и ме надъха :).

    А за развитието – имам много добър и вдъхновяващ пример – МАРКЕТНИГ БУРКАНА :).

Вашият коментар

