Международна седмица за разкриване, да се запознаем

Привет на всички, от блога на Ивелина Атанасова прочетох за много готината инициатива Международна седмица за разкриването.

Идеята е всеки, който има блог да покани своите читатели да оставят коментар и да се разкрият, за да се запознаят.

Има доста хора, които четат блогове, но поради една или друга причина не се престрашават да оставят коментар. Не се притеснявайте целта на всеки блог е да се общува, да се обменят различни идеи и да има коментари.

Искам да помоля всеки, който е попаднал на моя блог и чете нещата, които пиша да остави коментар за да се запознаем. Според самата инициатива коментарите могат да бъдат всякакви: откъде сте научили за моя блог, какво ви харесва или не ви харесва, отколко време следите бога, ако имате някакви предложения или искате да кажете нещо за себе си, каквото ви е на душа… Само едно „Здравей, аз съм …“ също върши работа. Целта е да се запознаем и общуването да е по-близко и приятно за всички.

Ако оставите коментар с линк и решите да продължите нататък инициативата, аз също ще науча за вас и ще оставя коментар във вашия блог. Ако нямате блог, това не е пречка да се запознаем.

Ще ми е много приятно и любопитно да видя хората, които четат блога и да си кажат мнението и да се запознаем. Ето малко инфо за мен.

6 thoughts on “Международна седмица за разкриване, да се запознаем

  1. Нашето познанство ясно от къде е, но ще използвам случа да ти пожелая да си все така успешен, усмихнат и позитивен и през 2010г

    …. и след като видях, че съм пропуснала последните 3 нови публикации, най-после се абонирах за RSS емисията! 🙂

  2. „Срещнах“ те за първи път в МаркетингБуркан и ми допадна позитивизма и начина ти на мислене. Чудесен блог! 🙂 Пожелавам ти много успехи, усмивки и победи през 2010 година! Абонирах се за RSS емисията, ще следя и когато имам какво да кажа, защото още „се лутам“ из дебрите на маркетинга, ще коментирам 🙂

  3. Привет Александрина,

    Благодаря за коментара и добра дошла в блога.

    Благодаря за пожеланията.

    Ще ми е приятно да общуваме.

    Пожелавам ви много успехи и усмивки 🙂

  4. Аз също попаднах на блога от Маркетинг Буркан, на който пък попаднах от Google. Концепцията за използване на социалните мрежи за допълнителна и по-различна връзка с клиентите ми допадна много. Взимам студио INDESIGN за пример в това отношение. Поздрави!

Вашият коментар

