Новите правила в Маркетинга, научете ги


Реших първата кинга, която да представя в моя блог да е „Новите правила в маркетинга и в ПР“ на Дейвид Миърман Скот. Избрах я, не само защото е много полезна, а защото тя ме вдъхнови да стартирам своя блог по маркетинг. Идеята отдавна се въртеше в главата ми, но след като прочетох „Новите правила“ се реших да започна блога.

Eто кратка прeзентация, в която Дейвид Миърман Скот обяснява своята идея за новите правила в маркетинга, които са резултат от огромната популярност на Интернет.

Ето и линк за безплатно сваляне на 22 страници от книгата, благодарение на издателите от ROI Communication.

Ако се опитам накратко да формулирам идеята на книгата и основата, на която са формулирани новите правила в маркетнга и ПР, ще посоча следните две изказвания на Д. Скот: „Най-добрия начин да достигнете директно до вашите купувачи е чрез онлайн лидерство и стратегии за вирусен маркетнг. Вие сте това, което публикувате и вашия бранд е това, което Google казва за него“. Авторът много увлекателно и достъпно обяснява подробно тези идеи и дава реални примери за фирми, които прилагат новите правила и посочва резултатите, които постигат.

Има толкова много книги написани като тип учебник, които трудно се четат, само теория, на висок стил за да се покаже автора колко е знаещ и умен и в един момент човек губи интерес. Книгата на Д.Скот „Новите правила в маркетинга и в ПР“ не е такава, тя e изключително вдъхновяваща книга.

Имам чувството, че тази книга съм я чакал доста време. В своята работа, като специалист по маркетнг в INDESIGN използвам основно интернет маркетинг. Това, което знам за маркетинга в мрежата е от различни блогове, обсъждания с колеги и екпериментиране от моя страна. За книгата научих от NovaVizia и си казах, че трябва да си гупя тази книга. Скоро след това попаднах в блога на ROI Communication на следната статия: Спечели дългоочакваната книга на Дейвид Миърман Скот. Целта беше да се помогне да се разпространи анкета затова как се прилагат новите правила в маркетинга и в ПР. Включих се и ……спечелих една от трите книги.

Ако се питате дали Новите правила действат ще кажа, че тази книга напоследък придоби голяма популярност и то без скъпи и лъскави реклами, а изцяло с използването на Интернет. Книгата има дори фен старница в facebook. Анкетата и трите книги награда са добра идея за реклама на книгата, има и доста блогаве, в които има информация за новите правила. А, че е вдъхновяваща достътъчно доказателстово, е че аз стартирах своя блог по маркетинг след като прочетох тази книгата. Дори фирмения ни блог е структуриран според това, което научих от книгата.

В своята работа използвам и прилагам Новите правила в маркетинга и ПР и също мога да кажа, че те действат.

В книгата има един пример, който много ме впечатли. Той е за виртуална църква, която ползва новите правила. Невероятно звучи нали, църква, маркетинг, интернет, блогове, виртуални служби и много последователи, но е истина.

Последно, ето линк към блога на Дейвид Миърман Скот за още вдъхновение.

Ще ми е интересно ако някой сподели своето мнение за книгата.

Advertisements

3 thoughts on “Новите правила в Маркетинга, научете ги

  1. Поздравления за блога, темата и интернет маркетинга! Както знаеш Стефо, на мен също ми е слабост и ще се запозная с идеите в тази книга и от този автор и после ще споделя моето мнение.

  2. Привет Митак,

    Благодаря за коментара и включването в блога.
    Книгата е страхотно вдъхновяваща и има много идеи, които могат да се приложат.

    Ще ми е приятно да обсъждаме и коментираме заедно 🙂

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s